Thursday 3 December 2015

BUKAN APA

Assalamualaikum dan Selamat sejahtera
 
Apa yang aku rasa sekarang ni payah nak cakap. Cuma aku pelik kenapa erk ada orang macam ni.Kenapa ada perempuan macam ni. Straight to the point, aku sekarang ni tengah berkawan dengan seorang lelaki iaitu Mr.A. Kawan yang lebih serius. InsyaAllah. Tapi ada satu masalah bagi aku. Sebagai seorang perempuan yes kau takkan boleh lari daripada rasa cemburu.
 
First time aku jumpa  Mr.A sumpah tak terpikir pun hubungan tu blh sejauh ni. Aku kenal sebab Ex officemate ajak aku teman lunch dengan member lama dia. Dipendekkan cerita, officemate kasi no phone aku kat Mr.A So, dari situ la bermula segalanya. Before aku terjebak dengan serius relationship ni, aku stalked dlu Mr.A sebab aku pikir takkan orang hensem macam dia ni takde girlfriend. Hasil dari siasatan aku tu okay aku jumpa profile google+  seorang perempuan yang penuh picture Mr.A kat situ. Terus tanya kat Mr A then dia terangkan dari A to Z. Okay waktu tu aku dengar and  not 100% percaya cerita dia. Dari situ kita tahu dah budak perempuan ni memang meroyan tahap nak mati gila kan si Mr.A ni .

Nak dijadikan cerita aku stalked budak perempuan ni sampai la jumpa instagram dia. Usha punya usha jumpa pula picture dia dengan laki lain.( Complicated sangat aku rasa budak ni.) Okay dari sini pula aku percaya kata-kata Mr. A. Kepercayaan tu bertambah apabila 8.4.2015 dia bawa aku balik kampung jumpa family dia. Aku makin  rasa dia serius dengan relationship ni bila raya aidilfitri tahun ni family dia datang jumpa family aku.
 
 Erm cuma tu la. Perempuan weh..Kalau dah nama perempuan  ni mana blh lari dari rasa cemburu. Mr.A dah banyak kali pesan stop stalking that budak la. (Consider budak aku rasa sebab umur dia baru 20 tahun.) Blh je aku stop stalk. Tapi tahan 2 minggu je la haha. Aku bukan apa tau. Kalau betul budak ni nak kat Mr. A , cuba la dia jangan jadi bodoh sangat pi letak picture dengan lalaki lain. Kau dah kenapa Sini kau I love u sana pun kau I love u juga doh. Pastu kau bagi tahu semua orang tu boyfriend kau. Tak faham aku weh. Aku ingat lelaki je ada macam ni. Rupanya perempuan pun ado haha. Aku nak suruh budak ni delete semua picture Mr.A pun tak boleh jugak. Mr.A tu bukan laki aku pun haha. Aku ni pun bukan jenis yang nak melangsi orang tak tentu hala. So aku layankan saja la budak physco ni. Sebelum aku pun ikut meroyan jadi orang gila macam budak perempuan ni, aku anggap je la yang Mr.A ni artis and budak perempuan ni peminat no 1 dia. kah kah kah okay bye!
 
P palang S : Aku bukan apa..Sekadar luahan orang kata kah kah kah
 
 
 

11 comments:

  1. Percaya tak mesti ex dia tu ada stalk u jugak huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe... aku doakan berkekalan...

      nak kawen bagi tau,..
      boleh balik Jolai...hahaha

      Delete
    2. ima : haha maybe

      TK : hang kalo tak dtg aku kaweb aku bom umh hang haha

      Delete
    3. hamboi... macam la tau rumah aku kat mana!hihi

      Delete
    4. bagi thu la kt mne.. jelai 3 jgk kn? bukn besar pun jelai tu haha

      Delete
    5. no.316 blok 14. cari la kalau jumpa

      Delete
    6. haha nanti cari..mne la diam blok 14 ni huhu

      Delete
  2. Just be yrself dan buat apa yg kita fikirkan betul yer... mg dipermudahkan semua urusan k

    ReplyDelete
  3. Tak..sekarang ni apa status dengan Mr. A ni? Jadi ke idok?

    ReplyDelete